Inlocuire difuzoare OEM BMW e46 cu Hertz si inele adaptoare

decembrie 10, 2018 Difuzoare  No comments

Inlocuire difuzoare OEM BMW e46 cu Hertz si inele adaptoare

Salut!

Numele meu este Ionut Popa, am o pasiune pentru tot ceea ce inseamna sisteme audio, fie ele profesionale, pentru casa, sau auto.

Dar am o sensibilitate pentru car audio, nu ma intreba de ce, stiu doar ca partea aceasta o plac cel mai mult.

In articolele mele am explicat diverse ce tin de car audio, home audio, chiar si profi, iar de cativa ani ofer pe langa sprijin tehnic si produse Home & Car Audio.

Revenind la subiectul temei de astazi: un sunet mai bun pe BMW e46, pot spune ca in articolul trecut am scris despre instalarea de difuzoare dedicate MB Quart pentru BMW.

Poti sa citesti articolul despre difuzoarele dedicate BMW E46 aici, tot acolo ai si opinia mea vis-a-vis de difuzoarele dedicate.

Astazi vreau sa-ti arat ce am montat pe un alt BMW e46, mai exact difuzoare flat, slim de la Hertz pentru usile fata, coaxiale pe spate si inele adaptoare.

Am fost nevoit sa montez Hertz deorece stocul de MB Quart, ESX, a fost epuizat(la momentul respectiv, acum avem stoc mare pentru dedicate).

Si atunci am ales varianta cea mai buna aftermarket impreuna cu Robert (Roby Roberto cum il mai numesc eu si cu inca un amic).

Probabil te intrebi de ce am ales Hertz Energy Slim?

Ei bine, distanta dintre fata de usa si partea metalica a usii, de la interior, nu permite montajul de difuzoare normale, acestea flat au avut pana in 50 mm adancime instalare si s-au incadrat la fix.

Am ales gama Energy de la Hertz deoarece navigatia BMW-ului are ceva putere fata de un player normal si s-a dorit nu doar calitate fata de ceea ce oferea masina, ci si un plus de volum, un plus de bass.

Cu produse mai jos ca buget, n-am fi putut obtine un sunet la fel de bun, nici macar comparabil cu cel al dedicatelor dupa cum am scris in celalalt articol.

Modelul ales pentru usile fata: Difuzoare tip sistem Flat HERTZ ESK F165.5 90W

sistem de difuzoare pe doua cai SLIM
diametru midbass – 16.5cm
diametru tweeter – 26mm
putere nominala – 90W RMS
putere maxima – 270W
sensibilitate – 93.5dB
raspuns in frecventa – 65Hz-23kHz
impedanta 4 ohmi
grile de protectie incluse

Fetele de usi fata se dau relativ usor jos, doar cateva suruburi, si aproximativ 8-9 clipsuri destul de santoase.

Am montat apoi inelele adaptoare pentru difuzoare aftermarket , 60 lei setul.

Au fost necesare 2 seturi, unul pentru usile fata si unul pentru spate.

Cam asa arata dupa fixarea midbasilor Hertz:

Modelul ales pentru zona spate: Difuzoare coaxiale HERTZ ECX 165.5 70W

set de difuzoare coaxiale pe doua cai
diametru 16.5cm
magnet woofer din ferita
con din hartie presata
putere nominala – 70W RMS
putere maxima – 210W RMS
sensibilitate – 94dB
raspuns in frecventa – 60Hz-23kHz
impedanta – 4ohmi
adancime instalare : 65mm

Rezultatul pentru spate:

Ajungand in acest punct imi permit sa fac o comparatie intre difuzoarele dedicate si Hertz Energy.

Gamele UNO si DIECI ale producatorului HERTZ nu vor avea basi la fel ca cele dedicate sau ENERGY, ci doar un plus la inalta si medie, ideale cu subwoofer.

Hertz Energy (acum a fost inlocuita cu Cento) ofera mai mult detaliu, tweeterul suna mai tare, partea de medie si bass fiind aproape la fel.

Daca vorbim de banuti, utilizand un model de difuzoare care sa le depaseasca sonor pe cele dedicate, o sa scoatem mai multi bani.

Tragand linie, nici nu se compara sunetul stoc cu ceea ce rezulta dupa schimbarea difuzoarelor OEM cu MB Quart, ESX si Hertz.

Cu stima, Ionut Popa.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>